انجمن ها

سوال بپرسید, جواب بگیرید و با
انجمن های ما در سرتاسر دنیا در ارتباط باشید.

  • الهام فخرایی

    عضو
    15 مهر 1399 در 10:52

    موضوعی که همیشه در ارتباط بین والدین با معلم ها برای من جالب بوده، نوع نگاه و تعاملی است که بین این دو گروه برقرار می شود، شما چه تجربه ای دارید؟ این رابطه چه ویژگی هایی دارد؟ چه نیازها و چه انتظاراتی در این رابطه حرف اول را می زند؟ این دو گروه با هم رقیب هستند یا همکار؟ ضلع سوم این رابطه را چه کسانی تشکیل می دهند و کدام مهمتر است؟

  • قاسم برجسته

    عضو
    17 مهر 1399 در 13:49

    به نظز من همواره باید سطحی از آموزش تحت عنوان توانمندسازی والدین همراه آموزش در کلاس درس وجود داشته باشد.تا آموزش همچون جریان پیوسته در اتباط دانش اموز در بیرون مدرسه ادامه یابد و مورد حمایت قرار گیرد. در این رابطه پینش و نگرش به آموزش و انتظارات از آموزش حرف اول را می زند.به نظر من ضلع سوم ارتباط خود دانش آموزان هستند. من در جلسه هایی که با والدین داشتم تعامل مورد نطر من بوده است. و در جلساتی که با حضور دانش اموزان با والدین برگزار کردم بر همکاری تاکید شده است.

  • الهام فخرایی

    عضو
    18 مهر 1399 در 18:29

    کاملا موافقم، مثلث دانش آموز، معلم و والدین شکل ایده آل تعامل در یادگیری و آموزش است که متاسفانه اغلب اوقات یکی از ضلع ها یا غایب است و یا اینکه مهم تلقی نمی شود.

  • صدقیان

    عضو
    18 مهر 1399 در 21:27

    سه گروه ذینفع آموزش یکپارچه، والد، مربی، دانش آموز هستند که باید برای اثرگذاری بیشتر، هر سه گروه درگیر آموزش شوند تا با گفتمان مشترک بتوانند تعامل برقرار کنند.

    اما متاسفانه در تجارب من جای یک گروه همیشه خالیست.

  • الهام فخرایی

    عضو
    18 مهر 1399 در 21:58

    چه پیشنهادی برای بهبود این شرایط دارید یا چه تجربه مثبتی که موفق شدید این ارتباط رو برقرار و تقویت کنید؟

برای پاسخ دادن ابتدا وارد سایت شوید.

نوشته اصلی
0 از 0 پست‌ها ژوئن ۲۰۱۸
حالا