انجمن ها

سوال بپرسید, جواب بگیرید و با
انجمن های ما در سرتاسر دنیا در ارتباط باشید.

برچسب خورده: , ,

  • فعالیت ریاضی 5

     سمانه خداوردی بروزرسانی شده 2 سال، 6 ماه قبل 1 عضو · 1 پست
  • سمانه خداوردی

    عضو
    3 آبان 1400 در 10:26

    موضوع: شمارش تا ده ، ترکیب عدد تا ده ، جمع و تفریق

    پایه : پیش و اول

    مربی از بچه ها می خواهد که گروه های دو نفره تشکیل دهند.

    بازی 1 : نفر اول با انگشتان خود عددی را نشان می دهد. ( مثلا 3: انگشت شصت ، انگشت اشاره و انگشت وسط). دوستش عدد سه را طوری با انگشتانش نشان می دهد که شبیه حالت انگشتان دوستش نباشد . ( انگشت کوچک، انگشتری و انگشت شصت ) با اعداد مختلف این بازی را انجام می دهند.

    بازی 2: مربی از بچه ها می خواهد که نفراول با انگشتان خود عددی را نشان دهد نفر دوم باید یکی بیشتر از عدد را با انگشتان خود نشان دهد. این بازی را چندین بار انجام می دهند.در این مرحله ممکن است حالت انگشتان شبیه بهم باشد.

    بازی 3: مربی از بچه ها می خواهد که نفر اول عددی را با انگشتان خود نشان دهد و نفر دوم یکی کمتر را با انگشتانش نشان می دهد. در این مرحله ممکن است حالت انگشتان شبیه بهم باشد.

    بازی 4: بچه ها گروه های سه نفره تشکیل می دهند . نفر اول عددی را نشان می دهد . نفر دوم باید یکی کمتر و یا بیشتر را نشان دهد . نفر سوم دقت کند که نفر دوم کدام حالت ( کمتر یا بیشتر ) را نشان داده است و او حالت بعدی را نشان دهد. اگر نفر دوم کمتر را انتخاب کرده نفرسوم حالت یکی بیشتر عدد نفر اول را نشان می دهد.

    بازی 5: بچه ها گروه دونفره تشکیل دهند . نفر اول با انگشتان یک دست عددی را نشان می هد . نفر دوم باید با دو دست همان عدد را نشان دهد . ( ترکیب عدد تا 5 )

برای پاسخ دادن ابتدا وارد سایت شوید.

نوشته اصلی
0 از 0 پست‌ها ژوئن ۲۰۱۸
حالا