انجمن ها

سوال بپرسید, جواب بگیرید و با
انجمن های ما در سرتاسر دنیا در ارتباط باشید.

خانه انجمن ها خوشه ریاضی معلمان ریاضی متوسطه کنشگری عاطفی بچه ها در هفته معلم

  • کنشگری عاطفی بچه ها در هفته معلم

     قاسم برجسته بروزرسانی شده 3 سال قبل 1 عضو · 1 پست
  • قاسم برجسته

    عضو
    12 اردیبهشت 1400 در 20:24

    سال تحصیلی پیش رو، محدویت های کرونا، به تمامی مدارس ما را درگیر کرده است.همه ما، دانش آموز، معلم، و والدین تجربه های متفاوتی را از سرگذراندیم. روز معلم و هفته گرامی داشت آن، متفاوت از گذشته، و در مختصات کرونا در حال طی شدن است. کنش بچه ها قابل توجه هست. همه فرصت کنش در فضای مجازی را دارند. پیام هایی که رد و بدل می شود. کلیپ های قدر دانی که درست می کنند نشان از یک ظرفیت دارد که در این ایام به دلیل کرونا، در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.آدانش آموزان این فرصت را پیدا کردند از طریق صفحه شخصی در یک رابطه دو نفره با معلم قرار بگیرند. به نظر من توجه به پیام آنها و بازخورد دادن به ان مهم هست و باید انجام شود.این فرهنگ قدردانی و سپاس، به این شکل گسترده از طرف دانش آموزان تجربه ای نو است. احساسات سازنده و خوبی که معلمان از دریافت این پیام ها ، می کنند می تواند یک دلیل باشد بر قدر دانی و سپاس از دانش آموزان در فرایند آموزشی که می تواند در آنها احساسات مثبت تولید کند.
    در خیلی از موقعیت یادگیری در کلاس، اگر به دید پژوهشی به آن نگاه کنیم، برای ما در نقش معلم یادگیری دارد. در واقع بچه ها نقش معلم را برای ما بازی می کنند، می توان از این فرصت استفاده کرد از نقش بچه ها تشکر کرد، که این عمل کنشگری بچه ها در فرایند آموزشی تقویت می کند.
    پیامی که من در جواب پیام های بچه ها در گروه گذاشتم :

    بچه های خیلی ممنون از مهر بی دریغ شما ، من نیز از شما چیزهای فروانی یاد گرفتم ، هنر عشق آموختن ، شور و شوق دانایی پروراندن ، هنر احترام گذاشتن و شنیدن همدیگر ، هنر پرسیدن و دانستن 🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    قاسم برجسته، مروج یادگیری در گفت و شنود

برای پاسخ دادن ابتدا وارد سایت شوید.

نوشته اصلی
0 از 0 پست‌ها ژوئن ۲۰۱۸
حالا